Familjeläkarmottagning Iggesund Din hälsocentral

Om Familjeläkarmottagning Iggesund Din hälsocentral

Välkommen till Iggesund Din Hälsocentral som är belägen i ett gammalt brukssamhälle nära Hälsingekusten, cirka 1 mil söder om Hudiksvall. Iggesund Din hälsocentral har familjeläkare, distriktssköterska, psykosocialt team, arbetsterapeuter, sjukgymnaster och andra specialiserade resurser tillgängliga för dig. Vi har även barnavårdscentral för barn upp till sex år.

0650 - 928 00 Växelnummer
Skolgatan 1,825 31 Iggesund - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Familjeläkarmottagning Iggesund Din hälsocentral

15:48 - 28 feb, 2018 skrev:

Fick hjälp över telefon. Snabbt och bra. Därför kan jag inte betygsätta lokaler och hygien med annat än en trea.