Barnavårdscentral Delsbo Din hälsocentral

Om Barnavårdscentral Delsbo Din hälsocentral

Delsbo-Friggesund Din hälsocentral är belägen i den vackra Dellenbygden, 35 km från Hudiksvall. Vi har verksamhet i Delsbo men också en filial i Friggesund där verksamhet bedrivs tre dagar per vecka. Vi har i nuläget cirka 6 700 listade patienter. Vår verksamhet består av läkarmottagning, distriktsköterskemottagning, labverksamhet, BVC samt rehabteam med arbetsterapeut och fysioterapeut/sjukgymnast. Hos oss finns ett psykosocialt team bestående av psykolog och psykiatrisjuksköterska. Vi bedriver specilistmottagningar inom astma&KOL och diabetes, du har även tillgång till dietist samt rehab koordinator.

Björkgatan 3,824 70 Delsbo - visa på karta