Vårdavdelning BB Karolinska Huddinge eftervård, Karolinska Universitetssjukhuset

Karolinska Universitetssjukhuset K77,K77,HUDDINGE

Välkommen till BB Karolinska Huddinge. Vi erbjuder en trygg miljö i nya fina ljusa lokaler. Här har vi förvård under graviditet och vård efter förlossning. Era behov och önskemål är viktiga och utgör tillsammans med en mycket hög medicinsk säkerhet grunden till ett personligt bemötande och individuellt anpassad vård. Vi som arbetar här är barnmorskor, undersköterskor och läkare. Det finns en barnmorska som svarar på frågor och ger råd dygnet runt, tel 08-585 802 47.

Informationen uppdaterades 09:08 - 18 feb, 2021