Nya Närvården, Hoting och Strömsund

Om Nya Närvården, Hoting och Strömsund

Nya Närvårdens primärvårdsverksamheter finner du centralt belägna i Hoting och Strömsund. Samtliga våra medarbetare har hög kompetens och lång erfarenhet. Våra kompetenser finns inom allmänmedicinska området med fasta läkare, distriktssköterskemottagning, mödrahälsovård, barnhälsovård, diabetessjuksköterska, sjukgymnastik och psykosocial enhet. Nya närvården är granskad och godkänd av Region Jämtland Härjedalen och ingår i Hälsovalet.

Lista dig hos Nya Närvården, Hoting och Strömsund

Telegatan 8C,833 51 HOTING - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Mödravårdscentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Sjukgymnast

00:45 - 19 sep, 2017 skrev:

Helt fantastiskt