Holmsunds hälsocentral

Umeå

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil.

Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig.

Alla landstingets hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken nedan, Så väljer du mottagning.

Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177.

Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Lista dig hos Holmsunds hälsocentral

Himmelska Fridens Torg 7 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 13:00 lunchstängt
Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Hjälpmedelsverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Inkontinens, stödverksamhet, Kuratorsverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykolog, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Sjukgymnast, Vaccinationsverksamhet

16:40 - 18 jan, 2013 skrev:

Jättetrevlig och kunnig personal, ingen långbänk vid läkarkontakt, grundlig snabb titt och korrekt diagnos. Välstädat väntrum.