Ortopedia Ortopedteknik AB

Ortopedia Ortopedteknik AB

, Upplands Väsby

Doktor Ziegerts väg 5D,Dr. Ziegerts väg 5D, 194 89 Upplands Väsby,UPPLANDS VÄSBY, 19489 Upplands Väsby

På Ortopedia arbetar vi med patienten i centrum utifrån ett multiprofessionellt perspektiv. Vår övertygelse är att varje patient och besvär är mer eller mindre unikt och kräver en individanpassad lösning. Hos oss arbetar legitimerade ortopedingenjörer, ortopedtekniker, ortopedskotekniker och arbetsterapeuter som alla är handplockade för sin spetskompetens och delar en gemensam utrednings- och behandlingsfilosofi. Vi erbjuder ett komplett sortiment av ortopedtekniska hjälpmedel i form av proteser, ortoser, inlägg/fotbäddar och ortopediska skor. Vi har även pre- och postoperativa ortoser/skor. Vi har hög kompetens och tillgänglighet och värdesätter alltid ett gott bemötande gentemot dig som patient och närstående. Vi samarbetar med ett stort antal sjukhus, vårdcentraler och vårdenheter för att kunna ge dig den bästa möjliga vården.

Vi är en underleverantör och har inget eget avtal med Region Stockholm.

Informationen uppdaterades 22:57 - 14 dec, 2023

15 feb, 2024

Varit där 2 ggr nu. Första gången grät jag av glädje. Kunde inte gå på 2 månader. Å fick hjälp med otros. Känslan går inte att beskriva. Otroligt fint bemötande å helt underbar personal. Kunde inte hamnat i bättre händer. ♥️ idag bytes befintlig otros ut till mindre. Nya skyddet är beställt. Bästa ortopedteknikern, otroligt tacksam 💐

19 jan, 2023

Maten var inte så bra.