Vuxenpsykiatrisk öppenvårdsmottagning Trollhättan, Trollhättan

Om Vuxenpsykiatrisk öppenvårdsmottagning Trollhättan, Trollhättan

Den psykiatriska öppenvården ses som basen i specialistpsykiatrin. Målet är att så långt som möjligt kunna utföra utredning, behandling, vård och stöd i patientens närmiljö.
Uppdraget är att tillhandahålla specialistpsykiatrisk öppenvård för personer med allvarlig psykisk sjukdom/störning med en god tillgänglighet för prioriterade grupper. Målgruppen är i första hand personer som har behov av psykiatrisk specialistvård för exempelvis svårare depressioner, affektiva tillstånd, svår personlighetsstörning, svåra ångesttillstånd, samt dubbeldiagnoser.
Genom remiss från primärvården eller annan myndighet samt egenanmälan kan allmänheten få vård och behandling på mottagningen.

Riddaregatan 12 B, 461 34, Trollhättan - visa på karta

Vuxenpsykiatrisk öppenvårdsmottagning Trollhättan, Trollhättan

3,0

04:05 - 29 mar, 2017 skrev:

Behöver mer läkare som Désirée Ricken som lyssnar och 2 vägs kommunikation med...bästa läkare jag haft

3,0