Närhälsan Hjällbo vårdcentral, Angered

Om Närhälsan Hjällbo vårdcentral, Angered

Närhälsan Hjällbo vårdcentral har lång erfarenhet av primärvård. Hos oss finner du: Distriktsläkare, Distriktssköterskor, Rådgivande sjuksköterskor, Inkontinenssköterska, Diabetessköterskor, Astmasköterska, Undersköterskor, Psykolog, Kurator.Sjukgymnast

Tidsbokade besök, alla åldrar är välkomna.
Vi samarbetar också med Närhälsan Rehabcenter i Angered, samt med Försäkringskassan och Socialtjänsten. Närhälsan Hjällbo Barnavårdcentral finns i samma hus på våning 2.

Verksamhetschef : Kristina Lindén Eriksson
kristina.k.eriksson@vgregion.se