Hertsöns hälsocentral

Om Hertsöns hälsocentral

Hos oss på hälsocentralen möter du erfaren, kunnig och engagerad personal med hög kompetens och lång erfarenhet. Här har du möjlighet att träffa läkare, distriktssköterskor eller besöka vår barnhälsovård. Här tar du också dina laboratorieprover. Ska du besöka barnmorskan finns hon på Örnäsets hälsocentral,$sjukgymnasten på Stadsvikens hälsocentral och arbetsterapeuten på Gammelstads hälsocentral.

Lista dig hos Hertsöns hälsocentral

Lillstrandsvägen 2A, 974 51 Luleå - visa på karta