Närhälsan Herrljunga vårdcentral, Herrljunga

Herrljunga

Vi har distriktsläkare och distriktssköterskor, mottagning för astma/KOL, diabetes, högt blodtryck, inkontinens och vaccination.
Dessutom har vi psykoterapeut, barna- och mödravårdscentral och laboratorium.
Här finns även arbetsterapi, sjukgymnastik, dietist, familjecentral och apotek.

Välkomna till oss!

Vårdcentralschef Lotta Järner

Lista dig hos Närhälsan Herrljunga vårdcentral, Herrljunga

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 0513 - 177 20 Växelnummer 0513 - 177 20
Horsbyvägen 16A, 524 32, Herrljunga - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral