Vuxenpsykiatrisk dagsjukvård Henån, Henån

Om Vuxenpsykiatrisk dagsjukvård Henån, Henån

Dagsjukvården är en speciel enhet som har en personalstyrka bestående av en arbetsterapeut, sjuksköterska samt skötare

Denna vårdform vänder sig till patienter som har ett större och mer omfattande vårdbehov.
Dagsjukvårdens speciella vårdform inriktar sig på patienter som behöver en omfattande tidsmässig psykiatrisk behandling och rehabilitering.
Insatserna sker oftast i form av olika grupp aktiviteter.

Södra Strandvägen 19, 473 34, Henån - visa på karta