Gynekologimottagning akut Helsingborg

Gynekologimottagning akut Helsingborg

, Helsingborg

Charlotte Yhlens gata 10, Helsingborg, 25223 Helsingborg

Till oss kommer du som har akuta gynekologiska besvär och du som är gravid fram till vecka 22 och har akuta graviditetsrelaterade besvär. Till oss kommer även du som har utsatts för våldtäkt eller sexuellt övergrepp. Vi undersöker, tar prover och säkrar även spår. Om du har gynekologiska besvär och är i graviditetsvecka 22 eller senare, vänd dig till Förlossningsavdelningen på sjukhuset. Ring 112 vid livshotande tillstånd. För akut gynekologisk rådgivning ring 1177. De hjälper dig att bedöma ditt tillstånd och hänvisar dig rätt.

Informationen uppdaterades 16:19 - 16 nov, 2023

30 jan, 2023

Jag kom in på gynakuten pga blödningar i flera veckor. Jag fick verkligen komma till rätt sjuksköterska OCH läkare. Läkaren, Hanna Appel, va så mjuk och fin och förklarade allt hon gjorde och bad om lov för alla undersökningar hon skulle påbörja. Jag kände mig så trygg. Snacka om rätt person på rätt plats. Så glad att jag kom till just henne. Hoppas hon får ta del av detta. 😊

25 jan, 2023

Jag fick tid bokad 10.30. 11.43 hade inget hänt. Skulle hämta min dotter på dagis 13.00. Frågade om dom visste hur lång tid detta tog då jag hade tid bokad 10.30. Då svarade dom att bokade tider inte gills på det sättet och dom inte visste hur lång tid det skulle ta. Varför bokar man in en tid om dom inte bryr sig om tiden? Ska man behöva vara ledig från 7-22 på kvällen för att åka till gyn när man har en tid bokad?? . Otrevliga.

19 jul, 2021

Så fruktansvärt missnöjd med deras bemötande, jag kom in kl 7 och det första dem sa till mig var: Du vet att du kommer få sitta här till 11 antagligen va? Dem frågade inte hur jag mådde eller någonting, dem tog inte heller emot mig när jag kom in, jag fick stå och vänta en evighet tills jag tillslut fick gå fram själv och fråga var jag skulle bli av, under all kritik.

Måndag - Söndag:00:00 - 23:59

Gynekologi, Onkologi, gynekologisk, Akutverksamhet vid sjukhus, gynekologi