Vårdcentralen Landborgen, Helsingborg

Om Vårdcentralen Landborgen, Helsingborg

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Tågagatan 47, Helsingborg - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Tidbok och Rådgivn
Drop-in
  • Måndag - Fredag 09:00 - 11:00 Sjuksköterska
  • Måndag - Fredag 13:00 - 15:00 Sjuksköterska
Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kardiologi, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Primärvårdsrehabilitering, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Äldrevårdsmottagning, primärvård

Vårdcentralen Landborgen, Helsingborg

06:57 - 20 nov, 2019 skrev: