Hjärtmottagning Helsingborg, Helsingborg

Helsingborg

Till oss kommer du som behöver utredning och behandling av exempelvis förmaksflimmer, hjärtrytmrubbningar, hjärtinfarkt, hjärtsvikt eller andra hjärtsjukdomar.

Vi utför bland annat EKG-undersökningar, ultraljud av hjärtat, elkonvertering, kontroller av pacemaker och inopererade defibrillatorer och implantation av loop recorder.

Arbetar med förebyggande vård, justerar din medicin, gör hälsokontroller och informerar om rökstopp, kost, motion och betydelse av att minska stress.

Hjälper även dig som äter blodförtunnande medel för till exempel blodpropp och förmaksflimmer.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 042 - 406 16 44 Växelnummer 042 - 406 10 00
Drottninggatan 7 plan 8 Helsingborg - visa på karta
  • Måndag - Fredag 09:00 - 12:00 Boka, recept
  • Måndag - Fredag 09:00 - 12:00 Rådgivning

Kardiologi, Specialistsjukvård

• 14:32 - 19 maj, 2018 skrev:

Mycket bra bemötande and professionell vård

Tack

• 15:16 - 28 nov, 2017 skrev:

Har fått en fantastisk kontakt, som man kan önska sig, med läkare, sjuksköterskor, tekniker och vård hos övrig personal. Tack vare er alla lever jag idag ett gott liv vid snart 86 års ålder.