Hjärtmottagning Helsingborg

Om Hjärtmottagning Helsingborg

Till oss kommer du som behöver utredning och behandling av exempelvis förmaksflimmer, hjärtrytmrubbningar, hjärtinfarkt, hjärtsvikt eller andra hjärtsjukdomar.

Vi utför bland annat EKG-undersökningar, ultraljud av hjärtat, elkonvertering, kontroller av pacemaker och inopererade defibrillatorer och implantation av loop recorder.

Arbetar med förebyggande vård, justerar din medicin, gör hälsokontroller och informerar om rökstopp, kost, motion och betydelse av att minska stress.

Hjälper även dig som äter blodförtunnande medel för till exempel blodpropp och förmaksflimmer.

Drottninggatan 7 plan 8 Helsingborg - visa på karta
Kardiologi

14:54 - 02 aug, 2018 skrev:

Allt oerhört imponerande!

14:32 - 19 maj, 2018 skrev:

Mycket bra bemötande and professionell vård

Tack

15:16 - 28 nov, 2017 skrev:

Har fått en fantastisk kontakt, som man kan önska sig, med läkare, sjuksköterskor, tekniker och vård hos övrig personal. Tack vare er alla lever jag idag ett gott liv vid snart 86 års ålder.