Arbetsterapi Hedesunda Din hälsocentral

Hedesunda, Gävle

Arbetsterapeuter i primärvården bedömer aktivitetsförmågan och skapar förutsättningar för patienten att utföra vardagsnära aktiviteter så optimalt och självständigt som möjligt i förhållande till förutsättningarna hos patienten och i omgivningen.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0291 - 212 63 Växelnummer 026 - 15 40 00