Fjällhälsan, Hede

Hede, Härjedalen

Till Fjällhälsan kan du vända dig med alla hälsoproblem. Vår personal har bred kompetens och behandlar sjukdomar och skador här eller remitterar dig vidare till Östersunds sjukhus. Förutom distriktsläkare finns distriktssköterskor, barnhälsovård, mödrahälsovård, sjukgymnast, gynekologi, kuratorsverksamhet och familjecentral.

Fjällhälsan är granskad och godkänd av Jämtlands läns landsting och ingår i Hälsovalet.

Lista dig hos Fjällhälsan, Hede

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0684 - 160 00
Råndalsvägen 13,840 93 Hede - visa på karta
Drop-in

Privat, vårdavtal

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende