Distriktssköterska Tärnsjö, Östervåla

Om Distriktssköterska Tärnsjö, Östervåla

018-611 08 50

Hos distriktssköterskan kan du få svar på allmänna hälsofrågor. Vi bedömer, ge råd och behandlar dig när du har exempelvis sår, hudåkommor, ögonbesvär samt vissa öronbesvär. När det behövs kan distriktssköterskan hänvisa dig till din husläkare eller annan specialist. Distriktssköterskemottagningen i Tärnsjö hör till Östervåla vårdcentral.

018-611 08 50 Växelnummer
Kvarngatan 8, Tärnsjö - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Tisdag 08:00 - 16:00 (ej helgdagar)