Barnavårdscentral Tärnsjö, Tärnsjö

Om Barnavårdscentral Tärnsjö, Tärnsjö

018-611 08 50

Till barnavårdscentralen erbjuds alla familjer med barn att komma för hälsokontroller, vaccinationer, läkarbesök och föräldragrupper. Det är oftast en distriktssköterska eller barnsjuksköterska du träffar när du besöker oss. Barnavårdscentralen i Tärnsjö hör till Östervåla vårdcentral.

018-611 08 50 Växelnummer
Kvarngatan 8 740 45 Tärnsjö - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Tisdag 13:00 - 16:00 (ej helgdagar)
Barnavårdscentral / BVC