Distriktssköterska Morgongåva, Morgongåva

Om Distriktssköterska Morgongåva, Morgongåva

018-611 07 50

Hos distriktssköterskan kan du få svar på allmänna hälsofrågor. Vi bedömer, ge råd och behandlar dig när du har exempelvis sår, hudåkommor, ögonbesvär samt vissa öronbesvär. När det behövs kan distriktssköterskan hänvisa dig till din husläkare eller annan specialist. Distriktssköterskemottagningen i Morgongåva hör till Heby vårdcentral.

018-611 07 50 Växelnummer
Centrumhuset Morgongåva - visa på karta