Distriktsläkare Östervåla vårdcentral, Östervåla

Om Distriktsläkare Östervåla vårdcentral, Östervåla

018-611 08 50

Distriktsläkaren är specialist i allmänmedicin. Läkaren är van att skilja olika sjukdomar från varandra, och hjälper dig att behandla dina besvär. Du kan också få hjälp vid svårare sjukdom eftersom du då behöver en läkare med helhetssyn på din situation. Även vid förebyggande hälsoinsatser och rehabilitering kan du få hjälp av distriktsläkaren.

018-611 08 50 Växelnummer
Åbygränd 2, 740 46 Östervåla - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Husläkare / vårdcentral