Rudans vårdcentral, Haninge

Haninge

Rudans Vårdcentral är en del av Praktikertjänst N.Ä.R.A. AB. Hos oss arbetar läkare specialicerade i allmän medicin, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor och psykologer.

Vi använder oss av telefonsystemet TeleQ. Det innebär att du kommer till en röstfunktion som ger dig olika val. Du kan då välja mellan olika val t ex tidsbokning, rådgivning, återbud och receptförnyelse. Du uppger kontaktuppgifter och blir uppringd av sjuksköterska för att t ex boka tid. Tel: 08 606 40 50.

Du kan även använda dig e-tjänsten 1177 Vårdguiden. Den är tillgänglig dygnet runt. Där kan du nå oss för bokning, av- ombokning eller receptförnyelse.

När vårdcentralen är stängd kan du vända dig till Närakuten Handens Sjukhus 08-6061255. Öppen under vardagar och helger till kl.22:00. Vid akut sjukdom ring 112.

Lista dig hos Rudans vårdcentral, Haninge

Telefon 08 - 606 40 50
Dalarövägen 6,Ingång via huvudentrén eller ingång G mot Nynäsvägen.,HANINGE - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Pendeltåg-station Handen
Buss till entre. Buss 841.
alt. Buss 830, 835, 837 nedan för sjukhuset.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Haninge

• Jämjö vårdcentral Bästa doktorn räddade mitt liv tack för det ....när man kommer ner dit så känner man sig hemma ..man kan slappna av ....o man känner att do... - Barbro Holgersson
    • Ålidhems hälsocentral Var på besök hos barnmorska och blev verkligen super bra bemött! - Caroline
    • Sabbatsbergs Ögonlaser Tack vare ett nonchalant bemötande hos den "flotta" laserkliniken hade jag lyckan att komma i kontakt med Sabbatsberg Ögonlaser med Axel och... - Jan Nellerup
    • Närhälsan Landvetter vårdcentral Svarar aldrig i telefon Jättekorta telefontider HOPPLÖSA! - kristoffer Nilsson
    • Specialistläkarna Sergel City I had Hallux Valgus surgery on my foot, performed by Dr. FREDRIK STRÖMWALL, Specialist i Ortopedi and I couldn't be happier! Dr. STRÖMWALL i... - Karlena Nilsson