Handens vårdcentral, Haninge

Haninge

Telefonrådgivning och bokning av läkartider, receptförnyelse och avbokning av tider.
07.45-17.00 vardagar på telefon 6061228.
Vi är en husläkarmottagning med bla.distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och psykolog.
Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 08:00-17:00.

Du kan även boka och avboka tider via Mina Vårdkontakter.

Webbokad mottagning för akuta infektioner, du går in via mina vårdkontakter och bokar tid direkt.

Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 17:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 6061255.
1177 Vårdguiden

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

3,6

• 12:03 - 13 jan, 2016 skrev:

Alla vårdcentraler verkar enormt pressade med tid och pengar så att personalen blir helt sönderstressad. Så även här, men personalen gör verkligen allt de kan. Jag har varit där med sjuka föräldrar flera gånger och vi har fått mycket hjälp, även när vi passat in i "mallen", och mina föräldrar inte passar tider som de ska.

• 14:29 - 04 jun, 2015 skrev:

Helt orimligt att det enda alternativet man får för att komma till telefonist är att ni ringer upp på utsatta tider som ni bestämt ska vara flera timmar efter samtalet och som ni sedan inte håller.

1,0

• 14:20 - 10 maj, 2015

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.