aleris-specialistvård-handen

Aleris Specialistvård Handen

Handen, Haninge

Aleris Specialistvård Handen erbjuder specialiserad sjukvård inom olika områden och här utförs även mindre kirurgiska ingrepp. På flera av våra mottagningar är det önskvärt eller ett krav att du har en remiss. Kontakta oss för mer information om hur du kommer till oss.

Vi är en av Stockholms största aktörer när det gäller mag- och tarmundersökningar (endoskopi). Vi har avtal med Stockholms läns landsting.

Hos oss finns följande verksamheter:

Allmänkirurgi Mage och Tarm

08-505 850 00
Visa telefonnummer

Dalarövägen 6, Handen - visa på karta

Vägbeskrivning

Pendeltåg: Tag tåget mot Nynäshamn, till station Haninge. Ca 10 min promenad, genom Haninge centrum rakt fram och nerför backen.

Bil; Följ Nynäsvägen söderut från Stockholm, vid Handens trafikplats tag höger Gudö-broleden mot Handen. Passera rondell med McDonalds. Vid rondellen med Statoil tag vänster. Efter Statoil, tag första höger och sedan rakt fram. Du är då framme vid Handens närsjukhus.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Södertäljekirurgen Otroligt trevlig och kompetent dr. Inga väntetider. Rekommenderas! - Jenny
    • Sant Elias Klinik Alltid lätt att få tid. Mycket duktig och informativ. - Madeleine Smedberg Mrdjen
    • FertilitetPlus Marie är fantastisk. Professionell, engagerad och empatisk. Man får den hjälp som krävs utan krångel! - Tina
    • Engelbrekts Kiropraktorcenter Om du har problem med hälsporre o inte blivit bra med konventionell behandling är den stötvågsbehandling som kliniken ger mycket bra. - Kjell Karlsson
    • Närhälsan Strömstad rehabmottagning Underbar personal, proffsig, vänlig, peppande, leende, hjälpsam .......... - Kristina Johansson