aleris-specialistvård-handen

Aleris Specialistvård Handen

Handen, Haninge

Aleris Specialistvård Handen erbjuder specialiserad sjukvård inom olika områden och här utförs även mindre kirurgiska ingrepp. På flera av våra mottagningar är det önskvärt eller ett krav att du har en remiss. Kontakta oss för mer information om hur du kommer till oss.

Vi är en av Stockholms största aktörer när det gäller mag- och tarmundersökningar (endoskopi). Vi har avtal med Stockholms läns landsting.

Hos oss finns följande verksamheter:

Allmänkirurgi Mage och Tarm

Öron-Näsa-Hals
Visa telefonnummer

Dalarövägen 6, Handen - visa på karta

Vägbeskrivning

Pendeltåg: Tag tåget mot Nynäshamn, till station Haninge. Ca 10 min promenad, genom Haninge centrum rakt fram och nerför backen.

Bil; Följ Nynäsvägen söderut från Stockholm, vid Handens trafikplats tag höger Gudö-broleden mot Handen. Passera rondell med McDonalds. Vid rondellen med Statoil tag vänster. Efter Statoil, tag första höger och sedan rakt fram. Du är då framme vid Handens närsjukhus.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Nynäshamns VårdCentral Mycket trevliga och seriösa när man väl är hos läkare/innanför receptionen. Har dock haft mycket problem med kontakt både via telefon och i ... - Karl Gunnar Roos
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Trevligt bemötande och har tid vid mina besök. - Kim Tiilikainen
    • Åkermyntans Vårdcentral Jag rekommenderar Dr Apostolos Mintoglou, han är väldigt medicin competence, duktig att ge återkoppling samt följa upp patienten hela vårdpr... - Daniella Shafti
    • Hjärtintensivvårdsavdelning Gävle Tack avd 105 för en fantastisk vård av mig, allt från Läkare till städpersonal. Arne på 23.2. - Arne Berg
    • Specialistläkarna Sergel City Tack för ett proffsigt bemötande. Blev till stor hjälp hos Ulf Zetterström. Trevlig midsommar. - Christina Haaga