Capio Citykliniken Västra Hamnen, Malmö

Om Capio Citykliniken Västra Hamnen, Malmö

Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande när du besöker vår vårdcentral.

Hos oss är allt samlat under ett tak: vårdcentral, barnavårdcentral, barnmorskemottagning, distriktssköterskor m.m. All kompetens på ett ställe, för hela familjen.

Med totalt tre Capio Citykliniken i centrala Malmö finns det en vårdcentral som passar alla, oavsett var du bor i stan.

Lista dig hos Capio Citykliniken Västra Hamnen, Malmö

Hallenborgs gata 13, vån 3, Malmö - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:45 stängt 12-13
Arbetsterapeut, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykolog, Sjukgymnast, Vaccinationsverksamhet

Capio Citykliniken Västra Hamnen, Malmö

3,9

15:47 - 10 jun, 2019 skrev:

Bra bemötande och äntligen träffat en läkare som lyssnar på mig.

10:11 - 29 apr, 2019 skrev:

Jag fick proffsig och snabb hjälp av en akutsjuksköterska, vid en ytlig huvudskada.

10:05 - 09 jun, 2017 skrev:

Tråkigt att det är så extrema väntetider till labb. Man kan inte räkna med att man hinner lämna sina prover under ordinarie öppettider 8-10. Satt själv idag 1timme och 10 minuter och ändå var jag nummer 5 i kö.

3,0

21:14 - 11 apr, 2017

13:16 - 02 jan, 2017 skrev:

Jag är mycket positiv till att ni öppnat lättakuten.Jag blev mycket trevligt bemött där. Det är även positivt att vårdcentralen ringer upp i stället för att man får ringa upp tills det är ledigt, så var det tidigare när man ville ha en akuttid.
Det har även varit svårt att boka tider som inte är akuta.

3,5

12:25 - 09 maj, 2016 skrev:

2 månaders väntetid for ej akut läkaretid . Omöjligt att prata privat med receptionen.

2,2

09:20 - 29 dec, 2013