Kiropraktorkedjan Hammarby Sjöstad

Lugnets Allé 1, Stockholm - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 14:00
Logo Kiropraktorkedjan Hammarby Sjöstad

Hammarby Sjöstad, Stockholm

En smärtfri vardag är frihet!
Hos Kiropraktorkedjan Hammarby Sjöstad erbjuder vi undersökning, behandling, rådgivning och rehabilitering för att hjälpa samt vägleda dig till ett smärtfritt och aktivt liv.

Kiropraktorkedjan Hammarby Sjöstad ligger på Lugnets Allé 1 i Stockholm, i samma lokaler som gymmet Nordic Wellness. Här hjälper vi dig med både akuta och kroniska besvär.

Om Kiropraktorkedjan

Kiropraktorkedjan har funnits sedan 2008 och består idag av fem mottagningar, tre i Göteborg och två i Stockholm. Sedan Kiropraktorkedjan grundades har den blivit ett naturligt val för både privatpersoner och företag.

Vi som arbetar på Kiropraktorkedjan är legitimerade kiropraktorer med lång yrkeserfarenhet. Behandling och undersökning utförs enligt vetenskapliga och beprövade metoder, och diagnostiserar vi problem som inte är behandlingsbar med våra metoder hänvisar vi dig vidare för vård.

Träning och idrott ligger oss varmt om hjärtat

Under en behandlingsserie hos någon av våra kiropraktorer är vi noggranna med vad vi eventuellt väljer att ta bort i din träningsrutin. Vi tror på att du kan fortsätta med det du tycker om att göra men istället modifiera teknik, belastning och intensitet samt använda riktade övningar för att förbättra förutsättningarna mot en positiv utveckling inom idrottandet.

Varmt välkommen till Kiropraktorkedjan Hammarby Sjöstad!

Informationen uppdaterades 14 december 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Kiropraktorkedjan Hammarby Sjöstad