Folktandvården Skoghall

Hammarö

Mitt i centrum, i samma fastighet som vårdcentralen, ligger Folktandvården Skoghall, som har öppet veckans alla dagar.På Folktandvården Skoghall tar vi emot både barn och vuxna och vi erbjuder både Frisktandvård, tandvård till fast pris, och tandvård som du betalar per besök. Om du behöver tolk - kontakta oss i förväg så ordnar vi det. Hos oss är vi sju tandläkare, sju tandhygienister och elva tandsköterskor. Några av oss träffar du också om du besöker skolkliniken på Hammarlundens skola.

Klinikchef: Per Hjalmarsson

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 96 60