Vårdcentralen Skoghall Lövnäs

Hammarö

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Åsa Wahlén
054-61 84 57

Lista dig hos Vårdcentralen Skoghall Lövnäs

Beställ medicin hos MEDS

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 054 - 61 84 00 Växelnummer 054 - 61 50 00
Åråsvägen 1 Skoghall - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Vc Skoghall

Remisskrav till fotvård

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Barnavårdscentral, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykoterapeut, Specialistsjukvård, Ungdomsmottagning

4,4

• 10:36 - 05 mar, 2018

1,5

• 10:35 - 14 aug, 2017 skrev:

Jag har alltid blivit väl mottagen på vårdcentralen Skoghall/ Lövnäs. Har många gånger kommit akut för min Astma och fått hjälp direkt. Mycket nöjd !

4,2

• 17:43 - 07 apr, 2017 skrev:

Rådgivning och bokning av tid för besök hos läkare fungerade mycket bra. Blev på ett mycket bra sätt bemött av berörd personal.

• 15:12 - 02 feb, 2017

2,0

• 17:25 - 25 jul, 2016 skrev:

De senaste månaderna har jag haft behov för att uppsöka vårdcentralen av olika anledningar. Jag fick snabb tid, en lyssnande och duktig läkare som gjorde sitt bästa bl.a. med en grundlig undersökning, blodprover, röntgenremiss etc. och också en god uppföljning därefter; distriktsköterskan, som gav mig en tid trots att jag inte har kunnat boka innan, gjorde en snabb analys och därefter snabb telefonkontakt tillbaka samt också personal i receptionen som hjälpte till på bästa sätt.
    Trots att jag inte ha just nu en familjeläkare som tidigare, så fungerade allt utmärkt och till största belåtenhet. Varmt tack till all personal på vårdcentralen Skoghall.

• 07:57 - 01 apr, 2016 skrev:

Aldrig några problem att komma fram på telefon eller få en tid! Kunnig och trevlig personal. Skoghalls vårdcentral är bäst!

• 12:29 - 07 okt, 2015

• 09:18 - 02 jun, 2015 skrev:

Jäkligt irriterande när man ringer på telefontid och får en röst som säger "vi kan inte ta dit samtal just nu, försök senare"!
    Hade ju varit lite smidigt att hamna i en telefonkö eller kunna lämna meddelande så att ni ringer upp...som en modern vårdcentral.
    Man är ju inte i sitt livs bästa form när man söker upp er!

• 09:44 - 01 jun, 2015 skrev:

Ringde idag i ett i ett från kl 9.00 till 9.30. Upptaget hela tiden
    Kom inte fram botten, tycker jag
    Hur löser jag detta?

• 10:00 - 13 jun, 2014 skrev:

Bosatt i Karlstad, tidigare Hammar. Fortfarande söker jag mig till Lövnäs pga av deras service, proffsighet. Snabb och vänlig personal

• 07:21 - 14 mar, 2014 skrev:

När man ringer får man alltid tid samma dag!!!
    Otrolig bra service!!!

• 11:55 - 09 dec, 2013

• 21:19 - 15 okt, 2013 skrev:

Varje gång jag är i kontakt m vc skoghall överraskas jag av den snabba och proffsiga hjälp jag/vi får!

• 08:35 - 01 okt, 2013 skrev:

Får ringer 9.00. Får tid 10.30. Blir inropad och får hjälp 10.20.

• 13:45 - 22 sep, 2013 skrev:

Jag har ett antal åkommor och förutom väldigt proffsig vård, imponeras jag över stor tillgänglighet och flexibilitet