Ögonoperation Hallands sjukhus Halmstad, Halmstad

Om Ögonoperation Hallands sjukhus Halmstad, Halmstad

Vår dagliga verksamhet består av läkarmottagningar, poliklinisk operationsmottagning, sjuksköterske- och undersköterskemottagningar. Vi ansvarar för akut omhändertagande av ögonsjuka patienter dygnet runt, dagtid under mottagningens öppettider, kvällar och helger på akutmottagningen. Vid besök på mottagningen dagtid ska du som patient anmäla dig och betala i Receptionen i entrén, ingång 4.

Du kan alltid kontakta oss via internet. Logga in på www.1177.se för att bland annat av- och omboka ditt besök, beställa tid och förlänga sjukskrivningen.

Huvudentré, ingång 4, målpunkt L, plan 4 - visa på karta
Ögonsjukvård