Folktandvården Ekshärad

Hagfors

På Folktandvården Ekshärad tar vi emot både barn och vuxna och vi erbjuder både Frisktandvård, tandvård till fast pris, och tandvård som du betalar per besök. Om du behöver tolk - kontakta oss i förväg så ordnar vi det. Hos oss arbetar två tandläkare, två tandhygienister och fem tandsköterskor.
Härifrån bemannas också den mobila enheten som fyra gånger per läsår besöker Stölletskolan.

Klinikchef: Lisbet Ottosson Nilsson

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan