Ungdomsmottagningen Hagfors

Hagfors

0563 - 476 84 , 070 - 519 29 27

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel oro, mobbing, kärlek, skolan, kompisar, sex och samlevnad, familjen, preventivmedel, droger, alkohol och graviditet. Vi har också kunskap om HBT (homo-, bisexualitet samt transpersoner). På mottagningen finns barnmorskor, kurator och allmänläkare. Mottagningen är till för dig, från tonåring upp till och med att du blir 25 år.

Här kan du hämta akut-p-piller och kondomer utan att ha bokat en tid, och alla besök till oss är gratis.

Du kan boka tid via länken upp till höger ”Boka tid (utan inloggning)” om du inte kan komma på drop-in-tiden. Du kan även skicka mail till oss på hagforsum@liv.se eller ringa till oss som ni ser här ovanför.

Vi har tystnadsplikt och är till för dig.

0563 - 476 84070 - 519 29 27
Sjukhusvägen 22$683 33 Hagfors - visa på karta