Distriktssköterskemottagningen vårdcentralen Hagfors

Om Distriktssköterskemottagningen vårdcentralen Hagfors

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel astma, KOL, diabetes, hypertoni, sårvård och vaccinationer. Vi erbjuder hjälp med bland annat blodtryckskontroller, att ta bort stygn, lägga om sår, utskrivning av läkemedel och vissa hjälpmedel, utredning och hjälp vid inkontinensproblem och även råd om kost och motion.

Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.

0563 - 476 00 Växelnummer
Sjukhusvägen 22, Hagfors - visa på karta