Första linjen unga norra

Hagfors

Till oss kan du vända dig med frågor om du är deppig och mår dåligt, känner dig orolig eller rastlös, har svårt att koncentrera dig, ofta hamnar i bråk med kompisar eller föräldrar, skadar dig själv, är eller har varit utsatt för våld, dricker mycket alkohol eller har börjat använda droger eller bara behöver någon att prata med. Hos oss kan du och dina närstående få råd, stöd och behandling.

Alla som arbetar här har tystnadsplikt.

Vi finns för dig som bor eller studerar i Hagfors, Munkfors, Sunne eller Torsby.

Det finns flera olika sätt att kontakta oss, du kan ringa eller lämna meddelande på röstbrevlåda på telefonnummer 0563-476 49. Sms:a på 072-716 58 28 – lämna namn och information om hur vi får kontakt med dig.

Ibland kan det vara svårt att förklara sina funderingar eller vad man vill ha hjälp med. Då kan du be någon annan att ta kontakt med oss, till exempel skolkurator, ungdomsmottagning, föräldrar eller en kompis. Du kan få rådgivning via telefon eller boka in ett möte där vi träffas och pratar.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 0563 - 476 49
Åmbergsvägen 12 - visa på karta

Ej angivet

Allmänpsykiatri, vuxna, Familjebehandlingsverksamhet, Psykiatri, barn och ungdom, Psykiatriker, Psykisk hälsa, Psykolog, Psykoterapeut