Vårdcentralen Västerstrand Karlstad

Om Vårdcentralen Västerstrand Karlstad

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Victoria Bruun

E-tjänsten Kontakta oss är öppen måndagar klockan 08:00 till fredagar klockan 08:00

Lista dig hos Vårdcentralen Västerstrand Karlstad

Petersbergsgatan 27, Karlstad - visa på karta

Vårdcentralen Västerstrand Karlstad

3,4

09:49 - 05 jul, 2018 skrev:

Känns som om vårdcentralen stängt igen. Går inte att komma fram via telefon (har provat 5 olika dagar och ringt konstant) och det går inte att boka via webben.

1,0

20:17 - 06 dec, 2017 skrev:

Har under alla år varit nöjd med det mesta, alltid glad och hjälpsam personal .
Jag vill också ge en guldstjärna till Pernilla Liback.

12:05 - 10 aug, 2017 skrev:

Jättetrevlig och kompetent dr Eva Levin