Kvarterskliniken Husaren, Centrum

Om Kvarterskliniken Husaren, Centrum

En Kvartersklinik i ett av Hagas vackraste hus som varsamt renoverats till fullgod tillgänglighet. Ligger vägg i vägg med universitetet och en speciell satsning ska göras så att studenterna får en god tillgänglighet. Bemannas av två specialister i allmänmedicin. Har distriktssköterska, diabetessköterska och astma/KOL-sköterska

Lista dig hos Kvarterskliniken Husaren, Centrum

3,5

18:23 - 14 dec, 2017

4,2

10:28 - 09 jun, 2017 skrev:

Mycket kompetent personal rakt igenom. Tyvärr alldeles för stor patientvolym.Nästan helt omöjligt att få en tid, vilket drar ner helhetsintrycket ordentligt. Charmiga lokaler , mycket rent och fräscht.
Spelar ingen roll om Husaren har duktiga medarbetare om man inte kan komma till ett besök. På grund av att det är så ont om tider för ett besök så kan jag inte rekommendera Husaren

3,8

08:41 - 31 aug, 2016 skrev:

Bra bemötande och personal när du väl är på plats, men omöjligt att boka en tid har ringt flera gånger PRICK 8 men fått till svar att jag varit för sent ute. Har blivit mycket sämre vilket är tråkigt då de var riktigt bra för något år sedan.

Mvh Oscar

2,2