Öron-Näs-Halsmottagning Västerås, Region Västmanland

Om Öron-Näs-Halsmottagning Västerås, Region Västmanland

Vi erbjuder specialistvård vid öron-näs-halsbesvär. Vi utför mindre operationer på vår polikliniska operationsavdelning där du kan gå hem samma dag. Vår allergimottagning kan hjälpa dig med allergiutredningar och allergitester. Här utför vi också allergivaccinationer.

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 08:00 - 11:00
Du behöver remiss för besök hos oss. Remissen utfärdas vanligen av din familjeläkare. Du ska få en tid inom vårdgarantins 90 dagar. Du kan även skriva egenremiss.
Akutverksamhet vid sjukhus, öron-, näs- och halssjukvård, Allergologi, Sömnutredningsverksamhet, Öron Näsa Hals