Kvinnoklinikens mottagning, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Kvinnoklinikens mottagning, Västmanlands sjukhus Västerås

Här finns mottagning för gynekologiska besvär, fertilitetsmottagning, preventivmedelsrådgivning, abortärenden, vulvamottagning samt inkontinensvård.

All rådgivning och tidsbokning till både Västerås och Köping sköts av barnmorskor i Västerås.

På mottagningen i Västerås finns även en operationskoordinator som hanterar väntelistor och planerar operationer. Gynekologiska operationer utförs på sjukhusen i Köping och Västerås.

Telefonnummer:
Uroterapeut: 021- 17 41 64
Operationskoordinator: 021- 17 32 22

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:15 - 16:30 Fredag 7:15-16:0
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Gynekolog

Kvinnoklinikens mottagning, Västmanlands sjukhus Västerås