Avdelning 30, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Avdelning 30, Västmanlands sjukhus Västerås

Avdelning 30 är en vårdavdelning som har öppet dygnet runt med kirurgisk inriktning mot urologi. Huvuddelen av vården på avdelning 30 riktar sig mot patienter som genomgår planerad kirurgi men avdelningen är också en akut sjukvårdsavdelning. Detta innebär att patienter med akuta besvär även tas emot från Akutkliniken.

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 12:30 - 19:30
Påslagna mobiltelefoner tillåtet. Hänsyn ska tas till medpatienter och vid ronder.

Avdelning 30, Västmanlands sjukhus Västerås

22:43 - 17 nov, 2017 skrev:

Bra personal och bra vård