Näsets Läkargrupp, Höllviken

Om Näsets Läkargrupp, Höllviken

Vårt signum är att vi följer Dig genom hela livet - från den första kontakten via barnhälsovården till omvårdnaden i livets slutskede. Vi strävar efter att erbjuda alla invånare god hälso- och sjukvård utifrån den enskilde individens behov.

Hos oss finner du specialistläkare i allmänmedicin och endokrinologi, distriktssköterskor, fysioterapeuter, dietist och arbetsterapeut. Vi har psykologer och kurator med KBT-utbildning som du också kan nå via självremiss . Vi erbjuder barnhälsovård, astma/KOL-, diabetes-, livsstils- och vaccinationsmottagning. För de äldre och de som har svårt att ta sig till oss kan vi erbjuda hembesök. Likaså utför vi hälsokontroller för både företag och privatpersoner.

Tillsammans försöker vi ge Dig den bästa möjliga vården.

Lista dig hos Näsets Läkargrupp, Höllviken

Kungstorpsgränden 1, Höllviken - visa på karta
Drop-in
Akutverksamhet, primärvårdsjour, Arbetsterapeut, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Hjärtsviktsmottagning, primärvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Psykolog, Sjukgymnast, Vaccinationsverksamhet

Näsets Läkargrupp, Höllviken

3,9

09:17 - 20 mar, 2019 skrev:

Läkarna är oftast väldigt stressade med mycket begränsat tid till sina patienter.

3,2

10:11 - 07 apr, 2018