Öppet idag från 08:00

Vikens Vårdcentral

Apelvägen 7, Viken

Vikens Vårdcentral

Vikens Vårdcentral är en hälsovalsmottagning med läkare och sjuksköterskor. Vår ambition är att erbjuda vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande. Vi erbjuder provtagning, astma-, kol-, diabetes-, rökavvänjnings- och livsstilsmottagning. Hos oss finns även distriktssköterska, specialistutbildade sjuksköterskor för astma, kol, diabetes, hjärta, kärl och övervikt, psykolog och medicinska sekreterare. Mottagningen står också till tjänst med hälsokontroller och utfärdande av diverse intyg. Varmt välkommen till oss!

Informationen uppdaterades 16:01 - 4 okt, 2020

Logga - Kry