Medicinklinik Njurmottagning Karlshamn

Om Medicinklinik Njurmottagning Karlshamn

Till njurmottagningen kommer patienter med njursvikt för utredning, behandling och uppföljning. På mottagningen utreds patienter och donatorer inför njurtransplantation (donation). Vi bedriver även patientutbildning för dig med njursvikt som har avancerat lite längre.

Uppföljning efter njurtransplantation sker i Karlshamn. Transplantationen görs i Malmö.

Blekingesjukhuset, Entrévägen, byggnad 1 - visa på karta
Medicinsk njursjukvård