Gynekologimottagning Karlshamn

Om Gynekologimottagning Karlshamn

Till den gynekologiska mottagningen kan du till exempel söka om du har besvär såsom hormonrubbningar, blödningsrubbningar, klimakteriesymptom, urininkontinens eller för barnlöshetsutredning.

På mottagningen arbetar läkare, barnmorskor, undersköterskor och läkarsekreterare.

Om du behöver amningsråd kan du ringa telefonnummer 0454-73 22 86, dagtid måndag-fredag.

Blekingesjukhuset, Entrévägen, byggnad 16, plan 2, ingång i entré B till höger om huvudentrén - visa på karta