Öppet måndag från 07:30

Tandläkare Sorin Larsson, Hässleholm

Boställargatan 2A. Hässleholm

Tandläkare Sorin Larsson, Hässleholm

På vår klinik bedriver vi familjetandvård. Alla är välkomna till oss, stor som liten! Vår yngsta patient är 1 år och vår äldsta är 100 år. Kliniken är centralt belägen i Bjärnum nära buss- och tågstation. Vi är etablerade på orten sedan 18 år tillbaka. Vi arbetar i nyrenoverade, fräscha lokaler med sedvanlig modern datoriserad utrustning. Allt arbete görs i samråd med patienten och med tanke på att upprätthålla en god munhälsa. Vi har goda erfarenheter av att behandla tandvårdsrädda patienter som uppskattar vårt personliga omhändertagande i en trivsam och behaglig miljö. Vi samarbetar med duktiga specialister vid komplicerade fall. Språk vi pratar på klinkien är förutom svenska även engelska, rumänska och viss italienska.

Informationen uppdaterades 09:10 - 18 feb, 2021

Måndag : 07:30 - 15:00