4.75
Öppet måndag från 08:00

Mårten Tannamagare AB, Hästveda

Ardennervägen 27, Hästveda

Mårten Tannamagare AB, Hästveda

Till oss kommer du regelbundet för att undersöka dina tänder. Du får råd och hjälp för att slippa problem i framtiden. Vi hjälper dig också när du har akuta problem som tandvärk eller en tand som har gått sönder. När det behövs får du hjälp med att laga eller ta bort en tand. Om du behöver tandvård av någon annan än oss, hjälper vi dig vidare. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne. Vi hjälper dig också med annan tandvård än vad som ingår i uppdraget från Region Skåne. Även du som är över 23 år är välkommen till oss.

Informationen uppdaterades 16:28 - 30 apr, 2020

Logga - Kry