Astrakangatan 15, Hässelby - Visa på karta

Logo Astrakankliniken

Om Astrakankliniken

På Astrakangatan 15 i Hässelby hittar du Astrakankliniken och Tandläkare Lennart Ohlsson och Evelyn Rosenberg. Vi sitter i ljusa, fina lokaler, bara ett par minuter från tunnelbanan i Hässelby Gård.

Hos Astrakankliniken kan du till exempel får hjälp med:

• Tandläkarundersökning
  • Tandhygienistbehandling
  • Akuttandvård
  • Lagningar
  • Tandblekning
  • Tandimplantat
  • Fasader

Vi kan hjälpa dig på svenska, engelska och persiska.

Din trygghet är viktig för oss

Vår vision är tandvård i en lugn och trygg miljö och vi välkomnar både vuxna och barn. För att ge en harmonisk och rofylld atmosfär arbetar vi alltid med musik i bakgrunden. Du får alltid träffa samma personer när du kommer till oss, för kontinuitet och ökad trygghet.

Astrakankliniken är en del av Praktikertjänst. Praktikertjänsts logotyp

Välkommen till Astrakankliniken!

Informationen uppdaterades 16 april 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Astrakankliniken

Tandläkarundersökning hos Astrakankliniken i Hässelby

fr. 850 kr

Hos Astrakankliniken kan du få hjälp med en tandläkarundersökning. Det är den rutinundersökning som du genomgår regelbundet. Hur ofta tänder...

Tandhygienist hos Astrakankliniken i Hässelby

fr. 750 kr

Hos Astrakankliniken kan du få träffa en tandhygienist som kan behandla dina tänder. Tandhygienisten arbetar förebyggande och kan ge dig råd...

Lennart Ohlsson

Tandsköterska

Karta - Astrakangatan 15, Hässelby

Astrakankliniken

14:02 - 26 sep, 2013 skrev:

Lennart Ohlsson på Astrakankliniken är en underbart omtänksam och kunnig tandläkare. Jag har byggt upp en tandläkarskräck under flera år av misslyckade tandläkarbesök. För första gången känner jag fullt förtroende när jag går till tandläkaren. Även om det inte alltid är behagligt så bokar jag inte längre om besöken i onödan. Och går dit utan att tveka.
Lätt på handen och lugn trygg och kompetent och humoristisk tandläkare utöver det vanliga. Även tandsköterskan är toppen! Kompetent, och trevlig. De är ett mycket bra team. Det känns när man är där.