Närhälsan Hindås vårdcentral, Hindås

Om Närhälsan Hindås vårdcentral, Hindås

Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård. Vårdcentralen erbjuder även distriktssköterskemottagning, kontakt med diabetessköterska samt BVC. Beträffande astma/KOL- sköterska och samtalsmottagning hos beteendevetare samarbetar vi med Vårdcentralen Landvetter. Vårt mål är att genom helhetssyn på varje individ erbjuda god vård

Lista dig hos Närhälsan Hindås vårdcentral, Hindås

Hindås stationsväg 47, 438 53, Hindås - visa på karta