Fjällhälsan, Hede

Om Fjällhälsan, Hede

Till Fjällhälsan kan du vända dig med alla hälsoproblem. Vår personal har bred kompetens och behandlar sjukdomar och skador här eller remitterar dig vidare till Östersunds sjukhus. Förutom distriktsläkare finns distriktssköterskor, barnhälsovård, mödrahälsovård, sjukgymnast, gynekologi, kuratorsverksamhet och familjecentral.

Fjällhälsan är granskad och godkänd av Jämtlands läns landsting och ingår i Hälsovalet.

Lista dig hos Fjällhälsan, Hede

Råndalsvägen 13,840 93 Hede - visa på karta
Drop-in
Akutverksamhet, primärvårdsjour, Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Gynekolog, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral

Fjällhälsan, Hede