Svegs hälsocentral

Härjedalen

I Ytterhogdal har vi en sköterska en dag per vecka för bokade besök och provtagningar. Se länk ovan.

Under vintersäsong (dec-apr) har vi även våra filialer i Lofsdalen och på Vemdalsskalet öppna.

Lista dig hos Svegs hälsocentral

Herrögatan 31,842 32 Sveg - visa på karta
  • Måndag - Fredag 11:30 - 16:00 Callback
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:15 - 12:00 Akuta åkommor
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Bild- och funktionsmedicin, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Familjecentral, verksamhet, Husläkare / vårdcentral, Korttidsvård, Mödravårdscentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Sjukgymnast, Ungdomsmottagning

11:11 - 16 dec, 2017 skrev:

Jag vill att ni skickar ett jätte tack till era fantastiska ambulanspersonal som hjälpte mig i fredags när hälsocentralen var stängd. Jag kände mig så väl omhändertagen och fick hjälp när jag som bäst behövde. Ni måste låta dem får kännedom om min tacksamhet.

3,0

17:17 - 23 nov, 2017 skrev:

Imget strul med att åka fram och tillbaka. Provtagning, besök hos doktor samma dag, Mycket bra.