Fjällhälsan, Hede

Om Fjällhälsan, Hede

Till Fjällhälsan kan du vända dig med alla hälsoproblem. Vår personal har bred kompetens och behandlar sjukdomar och skador här eller remitterar dig vidare till Östersunds sjukhus. Förutom distriktsläkare finns distriktssköterskor, barnhälsovård, mödrahälsovård, sjukgymnast, gynekologi, kuratorsverksamhet och familjecentral.

När vi har stängt kan du ringa 1177 för att få råd. Då får du prata med en sjuksköterska som gör en medicinsk bedömning och kan lotsa dig vidare till rätt vård.

Fjällhälsan är granskad och godkänd av Region Jämtland Härjedalen och ingår i Hälsovalet.

Lista dig hos Fjällhälsan, Hede

Råndalsvägen 13,840 93 Hede - visa på karta
Drop-in
Akutverksamhet, primärvårdsjour, Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Gynekolog, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral