True Workout Liljeholmen

Liljeholmsvägen 34, Stockholm - Visa på karta

• Söndagar endast öppet vid bokningar.

Logo True Workout Liljeholmen

Hägersten-Liljeholmen, Stockholm

Fysisk aktivitet som ett verktyg för välmående

True Workout Liljeholmen är ett personligt och holistiskt träningscenter med kundservice i fokus. Vi erbjuder ett unikt helhetskoncept där vi fokuserar på långsiktighet och välmående - både fysiskt som psykiskt eftersom kropp och knopp hänger ihop!

True Workout Liljeholmen öppnade hösten 2016 och finns även i Vasastan och Hammarby Sjöstad.

Vårt unika koncept är till för alla

Vårt unika koncept kan hjälpa dig som är ovan att träna men också dig som upplever stress, depression, nedstämdhet och ryggbesvär. Vi hjälper dig med träning och hälsa för att komma i form eller för att förändra din livsstil.

Hos oss kan du få personlig träning i våra lokaler, utomhusträning i grupp samt barnvagnsträning. Vi erbjuder också hälsoundersökningar till dig som vill få en bild av hur det står till med din hälsa. Vi samarbetar även med kiropraktor samt naprapat som kan hjälpa dig vid behov.

Boka en gratis konsultation hos oss!

Första konsultationen hos oss är alltid gratis. Då går en av våra personliga tränare igenom din status, dina mål och din erfarenheter av träning. Vi kollar också styrka, rörlighet, balans, m.m. och därefter ger vi dig förslag på en individuell handlingsplan. Om vi inte kan hjälpa dig rekommenderar vi vart du ska vända dig.

Varmt välkommen till True Workout Liljeholmen!

Informationen uppdaterades 14 mars 2018 av Vården.se

• Lic. Personlig Tränare
  • Lic. Kostrådgivare
  • Lic. Crossfit Level Trainer
  • Crossfit Endurance & Pose running

Med mycket kunskap, erfarenhet och entusiasm vägleder jag mina klasser och kunder. Jag är lyhörd och ödmjuk inför dina mål och drömmar, och jag lägger ner mycket engagemang i det jag gör - något som jag förväntar mig utav dig också!

Mina spetskompetenser: Fysträning och skaderehabilitering för elitidrottare, löpning samt rehab/prehab.

Lana Murphy

Lana Murphy

E-post: lana@trueworkout.se

Ägare, Gruppträningscoach

• Professionell tävlingsdansare i 16 år (tiodans)
  • Svensk juniormästare 4 gånger, 5 SM silver och 3 SM brons i vuxenklass
  • Internutbildad inom funktionell träning, styrketräning, löpning och rörlighet

Som tränare är jag närvarande, uppmärksam och personlig. Jag försöker alltid se individen och skapa mening samt glädje med träningen. Tack vare min bakgrund har jag mycket erfarenhet av målsättning, motivation, misslyckanden, framgång och kämparglöd.

Mina spetskompetenser: Dans, teknik och löpteknik

Åsa Nilsson

• Screening/Funktionell rörelseanalys och fystester
  • Diploma of Fitness, TAFE East Coast Queensland, Australien
  • Fascia behandlingar – 3D Funktion
  • HLR – Agera

Jag hjälper dig att få en så funktionell kropp som möjligt. Tillsammans planerar och genomför vi träningen efter dina mål och behov för att få bästa resultat. Min drivkraft är utmaningen att hitta övningar som gör träningen kul och full av positiv energi.

Mina spetskompetenser: Funktionell styrke-, rörlighets- och stabilitetsträning.

Christopher Häggström

Christopher Häggström

E-post: christopher@trueworkout.se

PT och Coach

• Lic. Hälsocoach
  • Lic. Gruppinstruktör
  • Lic. Personlig Tränare

Jag är en lugn och snäll person som kan och kommer ställa krav på dig utifrån dina förutsättningar och mål. Jag stöttar och sporrar dig för att nyttja den potential du vill få fram så att du blir personen som klarar av vardagen genom att ta dig över, under, förbi och runt det som tidigare kanske hindrat dig.

Mina spetskompetenser: Styrka, smidighet och okonventionella lyft.

Karta - Liljeholmsvägen 34, Stockholm

• 10:13 - 29 maj, 2017 skrev:

Fantastisk personlig träning. Känns som att jag blir sedd i det jag behöver!

• 13:16 - 23 maj, 2017 skrev:

Bra kompetens!
    Bra variation!
    ROLIGT!

• 11:37 - 22 maj, 2017 skrev:

Efter ett diskbråck för ett par år sedan har jag fått mycket pepp och stöttning för att komma tillbaka på banan igen.

• 08:54 - 19 maj, 2017 skrev:

Personligt anpassad träning som gett resultat genom att krånglande /ond rygg blivit mycket bättre och kroppen i sin helhet starkare.

• 09:36 - 16 maj, 2017 skrev:

Kul och superbra träning. Träningen påverkar mig positivt och hjälper mot stress, kul att variera med uteträning!

• 17:25 - 11 apr, 2017 skrev:

Jag hade personlig träning av Anki på True Workout och blev mycket nöjd. Fick ett bra resultat och början till ett nytt liv med inspiration till fortsatt träning på endast 10 träningspass. Kunnig personal som får dig både i form och stärker även dig psykiskt!

• Fråga ställd 13:40 01 mar 2018

vad skulle det kosta att komma till Er en gång i veckan och träna på recept

vad skulle det kosta att komma och träna hos er 1 gång per vecka i tre månader (Har redan fått ett program från en sjukgymnast samt recept på träning)

True Workout Liljeholmen svarar:

Hej Pia,
    Vi har två alternativ:
    Terminsmedlemskap 20v obegränsad träning för 2900 kr
    Klippkort 12ggr för 1090 kr
    Båda alternativen gäller på alla våra klasser. Vill du träna i grupp eller på egen hand i vår PT studio i Liljeholmen?