Dr Max Tandvård

Cedergrensvägen 56-58, Hägersten - Visa på karta

Logo Dr Max Tandvård

Hägersten-Liljeholmen, Stockholm

Vi är en modern tandläkarmottagning som finns i fräscha lokaler vid Telefonplan. Vi erbjuder privat tandvård för Dig och hela din familj.

Modern teknik

De som känner oss sedan tidigare vet att vi tycker om teknik som förenklar och förbättrar, inte bara vår vardag utan även för våra kunder. HealOzon och Laser är två av våra nyaste tekniker som verkligen gör skillnad. Därför kan vi erbjuda både smärtfria och borrfria behandlingar.

Tandvårdrädd?

Vi har stor erfarenhet av att ta emot tandvårdsrädd patienter.

Dr Max priser

Vi vet att det som kund är svårt att jämföra priser hos olika tandläkare då du sällan vet vad tandläkaren tänker göra och vilka moment som ingår. Vi har gjort en förenklad prislista för att du ska få en uppfattning om prisnivå och vad olika behandlingar brukar kosta. För en mer exakt uppgift får du gärna kontakta oss för mer information.

Varmt välkommen till Dr Max Tandvård hälsar Margareta med personal!

Informationen uppdaterades 16 april 2015 av Vården.se

Behandlingar hos Dr Max Tandvård

Margareta Axelsson

Margareta Axelsson

Leg Tandläkare.

Karta - Cedergrensvägen 56-58, Hägersten

• 11:59 - 24 feb, 2013 skrev:

Har bara positiva erfarenheter av DR MAX tandläkarmottagning, Rekommenderar den varmt!

• Fråga ställd 13:05 08 apr 2014

Vad kostar ett besök hos tandhygenist innehållande tandstensborttagning och rengöring av tänder? Har ni paketpris, eller timpris, och i så fall vad är timpriset?

Dr Max Tandvård svarar:

timpris